martes, 9 de junio de 2009

COMENTARI SOBRE ELS BALLS

1º Grup: Gerard, Marc, Adrià, Oriol i Ricard.

Va ser un vall bastant original, anaven bastant coordinats, pero els passos d'alguns membres eren més senzills que el dels altres, això implica una petita distinció entre els membres, en un grup no hi haurien d'haver distincions però també cal dir respecte aqueste distincions que els altres membres del grup no haurien pogut realitzar els passos. Com ara aquell que vàren fer al terra. Dir a favor que era un ball molt distret i entretingut però també a l'hora d'escollir la música no s'hi van esmerar massa.

2º Grup: Eloi, Bernat, David, Helena, Laia i Quim.

Jo sobre aquest grup no puc oopinar ja a que en sóc un dels participants.

3º Grup: Tamar, Marta, Sivlia, Cristina, Laura, Marta.

Trobo que va ser el grup més coordinat tot i que eren 6 persones, els passos ja han estat repetits altres anys però amb la incorporació d'objectes, els pals, es va suplir aquesta falta d'imaginació. vaig veure que els pals, un objecte força complex degut a la seva allargada va ajudar a que la coreografia fos molt més entretiguda i més visual. com ja he dit hi havia passos complexos i també passos senzills, a més a més ningú va tenir un gran protagonisme respecte a les altres, s'anaven alternant les posicions devanteres perque tothom lluis.

4º Grup: Laia, Sara i Laura

Aquesta ball va ser una mica accidentat, primer amb la música i més tard a l'hora de ballar degut a que algun component del grup no es sabia gran part del ball, la música també era una recopilació de varies cançons, això fa que sigui més fàcil a l'hora de fer els passos, dir a favor seu què els passos eran bastant complexos però per un simple espectador com jo prefereixo passos visuals a no passos complicats però poc acabats. Trobo que hi va haver una component del grup que va realitzar unes piruetes complexes i això va fer brillar els seu espectacle.

5º Grup: Aina

Aquest ball tenia una dificultat afegida, els patins, amb els patins va poder realitzar piruetes complexes, des de el meu punt de vista ja que o no se ni patinar.
Tot i que va caure, despres ho va suplir amb una gran exibisió. La musica també era una cançó continua això dificulta els passos que s'han d'inventar. El fer el ball sobre patints em va impactar, pe això crec que em va agradar més que els altres (menys el meu).

Fins aquí les meves crítiques sobre els balls de 1º Batxillerat B

No hay comentarios: